Крок до самопізнання
У ліцеї було проведено заняття з учнями, присвячене темі розпізнавання та позначення емоцій. У ході роботи учні ознайомилися з поняттям палітри емоцій, створили власні картки для позначення різних станів та відпрацювали навички їх розпізнавання.
Застосування елементів травмопедагогіки дозволило забезпечити безпечну атмосферу та сприяти формуванню у дітей умінь самовираження, регуляції поведінки та взаємопідтримки, адже для дітей важливо мати безпечний простір, де вони можуть відкрито ділитися своїми почуттями та отримувати підтримку.
Віримо, що турбота про емоційний стан учнів є не менш важливою, ніж навчання новим знанням. Адже дитина, яка відчуває себе зрозумілою та прийнятою, готова до розвитку та відкриттів.


